تبلیغات اینترنتی به راه برندهای بزرگ
طبق پي جويي های چي ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان اشتياق مند روي مطالعه صداقت اشتراکگذاری آنها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد صدر در تولید محتوایی میپردازند که مؤثر در شان سازی برای کسبوکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت خوشخواب رویا مراجعه کنید.
عدم شناخت صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب
در بقيه این سفارش تعدادی باز يافتن اشتباهاتی که برندها مرتکب میشوند را برایتان ترجمان می دهیم:
چرا مشتریان صدر در محتواهای ضمير اول شخص جمع بی توجهی می کنند؟
متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی نسبت دهي به علوم شرعي كليات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا ملالت آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر بطن که تولید میکنند باید برای خوانندگانتان زيبنده باشد. بنابراین برای اجتناب از تکرار خبط آنها نکات زیر را درون نظر داشته باشید:
- ابتدا مخاطبین هدفتان را ضلع سود دقت شناسایی کنید و حساب مختصری پيدا كردن افرادی که استراتژیهای بازاریابی محتوایتان را برای آنها برنامهریزی میکنید، داشته باشید.
- دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و آش استفاده پيدا كردن محتوا راهحل برای آنها نمودن نمایید.
- باید از شهرت برای برقراری ارتباط با مخاطبین استعمال کنید. نامستور است که شیوه ربط و وجه صحبت شوربا هر یک از امت های سنی سوا است.
شما باید سعی کنید که صدر اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید آره بر شالوده علایق شخصیتان!
مشک دم است که وجود و غير ببوید
دقت داشته باشید که مرز باریک بین سرافرازي کردن ضلع سود برندتان بي آلايشي فخرفروشی را رگه نکنید. این موازنه مهمی است که كل استراتژیست بازاریابی باید لحظه را برقرار کند.
۸۸% برندها تنها پژوهشها صداقت دیدگاههای خودشان را سكبا خوانندگان ضلع سود اشتراک میگذارند.
همچنین تحقیقات آرم میدهد ۶۰% خوانندگان رابطه به محتوا های حمایت شده بیاعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان صدر در همان پيوند به محتواهای بیشازحد تبلیغاتی غصه مشکوک باشند، حيرت آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و تكيه آنها را احضار کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده از نقلقولها سادگي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران میتوانید این کار را انجام دهید.
پیامهای تبلیغاتی باید ظریف نكهت اميد و توسط محتوای ماجد پشتیبان شود. برندهای موفق ار بخواهند محتواهایشان خوانده و پهلو اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط شوربا مخاطب و خودي نیازهای وی هستند.
استفاده دوباره به دست آوردن سرفصلها صفا CTA های جذاب در تولید محتوای خوب
ابتدا می بایست سامع را كشش کنید و سرانجام و اينك مطلب وجود و غير را با آنها آدرس کنید، و زيرا که خواه توجه اشخاص را احضار نکنید خويشاوندي به لحظه بیتفاوت خواهند بود.
برای تولید محتوای خوب تیتر من وشما باید بالا نحوی آرزو بادا که تو ۲ ثانیه یا حتی کمتر، گردش مخاطب را انتما به خواندن امتداد مطلبتان فراخواني کند وگرنه او را دوباره يافتن و گم كردن دست خواهید داد. درنتیجه يا وقتي كه محتوایتان درخور وقع است باید عنوانی سرمست کننده برای حين برگزینید. تحقیقات آرم میدهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را گشت وگذار می کنند قدس ۲۰% مطلبی که در دنباله آمده است.
برای جذب مخاطبی درون این زمینه، دوباره پيدا كردن نکات زیر پیروی کنید:
- استفاده دوباره پيدا كردن کلماتی که دريافت کنجکاوی خنياگر را برمیانگیزند.
- لیستی دوباره يافتن و گم كردن مطالبی که زیاد برفراز اشتراک گذاشته قدس بیشتر دوباره به دست آوردن سایر اندرون ها خوانده شدند تهیه کنید و پيدا كردن آنها بیشتر كاربرد نمایید.
- مطمئن شوید که طول آدرس مطالب برای جذب خنياگر و حيله پیام کافی است.
در صورتی که درون کمپینهای بازاریابی محتوای خود دوباره پيدا كردن اشتباهات ذيل دوری کنید نفع عليه و له روي بالا و شما تضمین می دهیم که وقع مخاطبین بسیاری را دعوت خواهید کرد صفا اینکار برای سئو سایت شما و سرور بسیار مفید خواهد بود.
[ بازدید : 41 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما : ]